To już (nie) koniec współpracy z Influencerami?

Czy to już koniec współpracy z influencerami? Nie, ale odbywa się to już na niego innych zasadach. Sprawdź, co się zmieniło i nie przepłacaj za nieefektywne kampanie w sieci. Spada zaangażowanie w influencer marketingu? W Polsce dopiero od kilku lat działają pierwsze agencje influencer marketingu, a nowe zaczynają dopiero powstawać. Tymczasem między rokiem 2019 a … Read moreTo już (nie) koniec współpracy z Influencerami?

Jak często pisać na blogu firmowym, Instagramie, Facebooku?

Blog i fanpage firmowy kojarzą Ci się z koniecznością codziennego dodawania postów? Niekoniecznie tak jest. Niektóre firmowe blogi przyciągają klientów, choć posty są dodawane raz na kilka miesięcy. Jak często dodawać posty na blog firmowy? Według statystyk Hubspot, firmy, które publikują co najmniej 16 postów miesięcznie, mają o 3,5 więcej ruchu na stronie niż te, … Read moreJak często pisać na blogu firmowym, Instagramie, Facebooku?

Czego nie wolno w reklamach produktów dla młodzieży?

Każdy kraj i portal mają własne reguły dotyczące reklam skierowanych do młodzieży.  Nad wszystkim czuwają osobne regulacje wyszukiwarek. Co trzeba wiedzieć przed uruchomieniem kampanii 13+ w internecie?   Polskie prawo (Ustawa o Radiofonii i Telewizji; Ustawa o nieuczciwej konkurencji) dość szeroko opisuje, czego nie wolno w przypadku reklam skierowanych do dzieci. Nie można: bazować na … Read moreCzego nie wolno w reklamach produktów dla młodzieży?

Jak wybrać najlepszą agencję marketingową?

Agencje marketingowe wyrastają w ostatnim czasie jak grzyby po deszczu. Rynek wszystkich branż potrzebuje marketingu w różnych postaciach, dlatego coraz więcej osób zaczyna się specjalizować w usługach marketingowych. Jak jednak w gąszczu mniejszych lub większych agencji wybrać tą najlepszą i dopasowaną do naszych potrzeb? Jak znaleźć agencję? Ponieważ liczba agencji jest coraz większa, dlatego możemy … Read moreJak wybrać najlepszą agencję marketingową?

Tania reklama w social-mediach? Podpowiadamy mniej oczywiste platformy

W reklamę na Facebooku inwestuje dziś każdy, a ceny postów sponsorowanych na Instagramie szybują w górę. Sprawdzamy, ile konkretnie kosztuje reklama na Facebooku w 2020/2021 roku, czy jest warta swojej ceny i jak to się ma do wydatków, jakie trzeba ponieść na mniej popularnych platformach? Ile kosztuje reklama na Facebooku 2020-2021? Statystycznie cena jednego kliknięcia … Read moreTania reklama w social-mediach? Podpowiadamy mniej oczywiste platformy

Marketing szeptany, jak precyzyjnie dotrzeć do użytkownika

Zrozumienie mechanizmów procesu decyzyjnego w podejmowaniu decyzji zakupowych to sklucz to zaplanowania skutecznych działań promocyjnych. Marketing szeptany to narzędzie oddziałujące bezpośrednio na rozstrzygnięcie odwiecznego dylematu klienta – kupić, czy nie kupić. Jednak jak precyzyjnie dotrzeć do użytkownika, który potrzebę zakupu naszego towaru lub usługi w sobie nosi? Przygotowaliśmy krótki poradnik. Marketing szeptany prawdę Ci powie? … Read moreMarketing szeptany, jak precyzyjnie dotrzeć do użytkownika

W jaki sposób monitorować Internet?

Współczesny marketing jest bezlitosny. Jedną z jego podstawowych zasad jest ta, że jeśli nie ma Cię w Internecie to znaczy, że nie istniejesz. Żyjemy w czasach, w których ilość informacji jest oszałamiająca. Bombardują nas one z każdej strony i na różne sposoby starają się przyciągnąć naszą uwagę. Nie ułatwia to firmom zaistnienia w sieci i … Read moreW jaki sposób monitorować Internet?

Micro digital influencer — kim jest i jak może nam pomóc w rozwoju marki?

W dobie mediów społecznościowych wpływ na kreowanie gustów i trendów w społeczeństwie może mieć każdy. W związku z tym influencer marketing szybko rośnie na znaczeniu i zaczyna dominować w internecie. Jednak coraz częściej firmy decydują się na współpracę nie tylko z twórcami posiadającymi kilkuset tysięczne grono odbiorców. Firmy wybierają mniejsze kanały i blogami. Kim są … Read moreMicro digital influencer — kim jest i jak może nam pomóc w rozwoju marki?

Marketing szeptany w budowaniu pozytywnej opinii w Internecie

Każdy z nas niejednokrotnie przekonał się w swoim życiu o sile plotki. Bez względu na to, czy jest ona prawdziwa, czy nie, może wywołać wielkie zamieszanie, zarówno pozytywne, jak i negatywne. Ten mechanizm, wykorzystany w odpowiedni sposób zapoczątkował marketing szeptany. Aktualnie jest on jednym z najciekawszych i najefektywniejszych sposobów na pozyskiwanie klientów i budowanie pozytywnego … Read moreMarketing szeptany w budowaniu pozytywnej opinii w Internecie

Jakie znaczenie ma influencer w kampanii marketingowej?

Znaczenie słowa Influancer. Influancer jako słowo pochodzi z angielskiego i oznacza osobę, która w jakiś sposób potrafi wywrzeć wpływ na innych. Na swoich słuchaczy, followersów, osoby zgromadzone w jakieś społeczności internetowej. Jest to osoba wpływowa, potrafiąca zainteresować innych jakimś tematem, mająca interesujący sposób mówienia i często przebojowy charakter. Niejednokrotnie taki internetowy twórca skupia się na … Read moreJakie znaczenie ma influencer w kampanii marketingowej?