Jak skutecznie wypromować sklep internetowy

Jak skutecznie wypromować sklep internetowy

Pytanie, jak skutecznie wypromować sklep w Internecie, zdaje sobie chyba większość przedsiębiorców. Pandemia koronawirusa wymusiła bowiem pewne zmiany w działaniu niejednej firmy. Przestrzeń wirtualna to dziś główne miejsce robienia zakupów przez konsumentów. Znając jednak ich upodobania, łatwiej będzie nam dowiedzieć się, jak skutecznie wypromować sklep internetowy. Bez nakładu pracy nie je się jednak kołaczy. Przekonajmy … Read moreJak skutecznie wypromować sklep internetowy

Jak wybrać influencera do współpracy?

Jak wybrać influencera do współpracy

Zastanawiasz się, jak wybrać influencera do współpracy? Blisko 80% marketerów zastanawiało się już nad tym przed Tobą, gdyż taki odsetek osób korzystał już z usług speców od social mediów. Jak myślisz, co odpowiedzieliby Ci na pytanie: jak wybrać influencera do współpracy? Każdy pewnie miałby nieco inne rady. Postarajmy się jednak zebrać je w sensowną całość. … Read moreJak wybrać influencera do współpracy?

Skąd brać pomysły na posty w mediach społecznościowych?

Prowadząc działania w mediach społecznościowych, możesz spotkać się z kryzysem. Pewnego dnia po prostu zauważysz, że nie masz zupełnie pomysłu, o czym stworzyć posta. To zdarza się praktycznie każdemu. Chcąc tworzyć wysokiej jakości, merytoryczne treści, nie można przecież pisać o czymkolwiek. Skąd więc brać ciągle nowe pomysły na wpisy w mediach społecznościowych? Jeśli chcesz zaznać … Read moreSkąd brać pomysły na posty w mediach społecznościowych?

Kim jest dobry copywriter?

O copywritingu w ostatnich latach słyszy się coraz częściej. I chociaż wydawałoby się, że napisanie dobrego tekstu to nic trudnego, to nie ma nic bardziej mylnego! Zawód copywritera przez długi czas był bardzo niedoceniany, ostatnio jednak widać w tym zakresie spore zmiany. Czym dokładnie zajmuje się copywriter? Jakie są cechy dobrego twórcy tekstów? Tego wszystkiego … Read moreKim jest dobry copywriter?

Zarabiaj więcej wydając mniej. Jak obniżyć stawki Google Ads?

Pieniądze odgrywają kluczową rolę w organizacji pracy firmy. Nie inaczej wygląda to w branży e-commerce, dlatego wszelkie chwyty pozwalające optymalizować budżet są niezwykle ważnym elementem zarządzania. Przygotowaliśmy, więc dla Was krótki poradnik o tym, jak obniżać stawki za kliknięcie w kampaniach Google Ads. Tańsze klikanie W dużym skrócie tańsze są takie kampanie Google Ads, które … Read moreZarabiaj więcej wydając mniej. Jak obniżyć stawki Google Ads?

Open rate i co dalej? Jak analizować mailing internetowy?

E-mail marketing stał się istotnym elementem komunikacji z klientami. Jednak skuteczność tego typu działań promocyjnych należy oceniać nie tylko w perspektywie ładnie prezentującego się newslettera, ale przede wszystkim w kontekście twardej analizy danych, które z płynął z każdej wysyłki. Jak analizować wyniki wysyłek mailingu reklamowego? Mamy kilka podpowiedzi, dzięki którym e-mail marketing nie będzie miał … Read moreOpen rate i co dalej? Jak analizować mailing internetowy?

Jak marka powinna korzystać z funkcjonalności Pinteresta?

Amerykański serwis społecznościowy, uruchomiony w 2010 roku bardzo szybko zyskał popularność. Zapewne z powodu swojej wyjątkowej estetyczności ale wpływ na to również mają funkcjonalności, które umożliwiają użytkownikom przechowywanie inspiracji. Mówi się, że Pinterest jest wirtualną tablicą korkową, do której przypinamy motywujące karteczki. Tylko, że tutaj te karteczki przybierają bardzo różne formy – raz są to … Read moreJak marka powinna korzystać z funkcjonalności Pinteresta?

Po co firmie marketing?

O tym, że reklama jest dźwignią handlu wiedzą prawie wszyscy. Jednak często zwłaszcza właściciele małych i średnich biznesów marketing traktują, jako pewnego rodzaju biznesową zachciankę, na którą mogą pozwolić sobie wyłącznie największe firmy. Nic bardziej mylnego. Promocja brandu to najważniejszy element rozwoju marki już od pierwszych dni jej funkcjonowania! Na świecie około 70% firm zostaje … Read morePo co firmie marketing?

7 produktów cyfrowych, które możesz ofiarować klientom jako gratis

Utrzymanie trwałej relacji z klientami nie jest łatwe. Wiele firm skupia się przede wszystkim na szukaniu nowych klientów, a nie utrzymywaniu relacji ze starszymi. A to wielki błąd – lojalny klient jest na wagę złota. I warto ich docenić, na przykład poprzez rozdawanie rabatów czy właśnie gratisów. Dowiedz się, jakie produkty cyfrowe są najbardziej interesujące … Read more7 produktów cyfrowych, które możesz ofiarować klientom jako gratis

Marketing dla salonów SPA. Jakie narzędzia wybrać?

Branża beauty prężnie rozwija się do przodu. Obserwując to co się dzieje w kosmetologii, medycynie estetycznej, salonach SPA można śmiało powiedzieć, że zapotrzebowanie na tego typu usługi rośnie z roku na rok. Tak samo rośnie liczba salonów kosmetycznych. Poszczególne gabinety muszą zawalczyć więc o jak największą ilość klientów. Nowoczesne narzędzia promocji Każda marka, każdy salon … Read moreMarketing dla salonów SPA. Jakie narzędzia wybrać?